fbpx

Valtra T234 Versu – kompromisszum nélkül

Írta: Szerkesztőség - 2016 szeptember 05.

Kiss Mihály Vencelék családi gazdaságukban több mint két évtizede Valtra erőgépekkel dolgoznak, a legnagyobb megelégedésükre. E havi tesztünkben legújabb, T234 Versu traktorukkal kapcsolatos eddigi tapasztalatairól kérdeztük a gazdálkodót és testvérének fiát, Győzőt.

Április elejei reggelen érkeztünk Kapuvárra, ahol először arra kértük Kiss Mihály Vencelt, hogy mutassa be a gazdaságukat.

– Imre testvéremmel még a rendszerváltás előtt kezdtünk el sertéstartással foglalkozni. Akkoriban a családi házunk udvarán lévő ólakban a sertésállomány mindössze néhány anyadisznóból és annak szaporulatából állt.

1986 óta szarvasmarhákat is tartunk. A gazdaságunk időközben egyre nagyobb lett, így 2000-ben átköltöztünk a jelenlegi telephelyünkre. Ahogy gyermekeink felnőttek, ők is csatlakoztak a vállalkozáshoz, így jelenleg Judit lányom, valamint testvérem fia, Győző is a családi gazdaságban dolgozik.

A telephelyünkön lévő istálló napjainkra már kicsinek bizonyul, ezért szeretnénk építeni egy újat, ami 160 termelő szarvasmarhának és szaporulatának biztosítana elegendő helyet. Ha ez megvalósul, akkor a mostani istállóban a hízóbikákat fogjuk tartani.

Jelenlegi szarvasmarha-állományunk mintegy 220 egyedből áll, ebből körülbelül 85 tejelő tehén, a többi növendék és vemhes üsző, valamint bika. A megszületett nőivarú borjakat tenyésztésbe állítjuk, a bikaborjakat pedig hizlaljuk.

A megtermelt tej felét a környező településeken közvetlenül házhoz szállítva értékesítjük, csilingelős autóval, a mennyiség másik felét a Cserpes Sajtműhely vásárolja meg.

Sertéságazatunk csak hizlalással foglalkozik. 400 férőhelyes hizlaldánkból egy hónapja adtuk el a kész hízókat, azóta nem vásároltunk újabb állományt a sertés jelenlegi alacsony felvásárlási ára miatt. Lovakat is tartunk, de kizárólag hobbi célra.

Növénytermesztéssel is foglalkozunk, mintegy 400 hektár területen gazdálkodunk. Fő termesztett növényünk a napraforgó, az őszi káposztarepce, az őszi búza és a kukorica, de a szarvasmarhának szükséges szálas takarmányt is helyben állítjuk elő.

– Milyen a gazdaságuk erőgép- és munkaeszköz-ellátottsága?

– A vezértraktorunk a 2015-ben vásárolt Valtra T234 Versu, ezenkívül gazdaságunkban dolgozik még kettő 200 lóerős, valamint kettő kisebb teljesítményű homlokrakodós Valtra erőgépünk; ezekkel a takarmánymozgatást végezzük.

Első Valtra erőgépünket 1994-ben vásároltuk, s a jelenlegi legidősebb Valtra traktorunkban már 25 ezer üzemóra van, de a mai napig gond nélkül üzemel. Amikor a Valtra erőgépeket hazánkban elkezdték forgalmazni, tudomásom szerint mi vásároltuk meg a negyediket.

Munkaeszköz tekintetében mindig próbáltunk megfelelni a kor követelményeinek. A területeink és az erőgépparkunk teljesítményének növekedése miatt munkaeszközparkunkat eddig háromszor cseréltük. Minden munkaeszköz rendelkezésünkre áll a gazdaságban, ami az igényes növénytermesztéshez szükséges. A betakarítást a CLAAS 360 típusú kombájnunkkal végezzük.

– 1994-ben miért épp a Valtra márkára esett a választásuk?

– A Valtra akkori területi képviselőjével beszélgettünk, s megnéztünk egy Valtra erőgépet munka közben is. A traktor munkája annyira meggyőző volt számunkra, hogy vásároltunk is egy 6300-as típust. Az első Valtra traktorunk nagyon bevált a gazdaságunkban, így a következő ilyen márkájú erőgépet már bátran vásároltuk meg.

A 6300-as típusú Valtránk még kézi irányváltós volt; egyszer aztán Németországban részt vettem egy mezőgazdasági szakkiállításon, ahol a Valtra fülkéjében a kormány mellett láttam egy kis kart, amiről nem tudtam, mi az. Akkor felvilágosítottak, hogy ez az irányváltója, amit kuplung nélkül lehet kapcsolni. Nagyon megtetszett ez a megoldás, hiszen például bálázáskor nagyon sokat kell kuplungozni. Rövidesen be is szereztünk egy ilyen elektromos irányváltóval szerelt Valtra traktort, ami annyira bevált, hogy azóta is csak ilyet vásárolunk.

Valtra T234 Versu – alacsony üzemanyag-fogyasztással

A Valtra T234 Versu-val kapcsolatos tapasztalataikról Kiss Győző beszélt:

– Mik az eddigi tapasztalataik a Valtra T234 Versu traktorral?

– A T234 Versu erőgépünket tavaly vásároltuk a Valkon 2007 Kft.-től. Ebben a gépben jelenleg mintegy 600 üzemóra van.

Az előző Valtra erőgépeinkhez képest a T-sorozatú traktor formája megújult. A gépkezelő számára a fülkében tágasabb a tér, de a kabin számos más paraméterében is változott. Az új Valtra szabad hasmagassága is nagyobb lett, ami így, véleményem szerint, ebben a kategóriában kiemelkedő.

A T234 Versu rendkívül nyomatékos, 7,4 literes, 234 lóerős AGCO Power motorja igen megbízható.

A Valtra SCR katalizátoros motorral szerelte a T234 típust, ami újdonságként hatott számunkra. Ügyelnünk kellett arra, hogy mintegy kétnaponta hogy feltöltsük az AdBlue-tartályt folyadékkal, de természetesen a rendszer is jelzi a szintet.

Az SCR-rendszerrel gyorsan megbarátkoztunk, hiszen számos előnye van: egyrészt alacsonyabb a T234 Versu üzemanyag-fogyasztása, másrészt a motorolaj kevésbé koszolódik, ezáltal hosszabb a motor szervizperiódusa.

A Valtra megnövelte a traktor üzemanyagtartályát is, bár véleményem szerint ez lehetne még nagyobb valamivel, mert egy nyújtott műszak végén már erősen világít a szintjelző lámpa. Azt azért mindenképp meg kell említenem, hogy olyan még nem volt, hogy ne lett volna elég egy napra az üzemanyag.

A Valtra T234 Versu hosszú és erős alvázának köszönhetően a traktor rendkívül stabil, s jó az úttartása.

Powershift váltóval kevésbé fárasztó a munka

– Menyire elégedettek a Valtra T234-es traktor váltójával?

– A T234 Versu kivitelt ötfokozatú Powershift váltóval szerelte a gyártó. Nagyon szeretjük ezt a hajtóművet, jól ki lehet használni.

A mi területeinken akár táblán belül is több kötöttségi szint van, emiatt sokat kellene kuplungozni munka közben. A Powershift-nek köszönhetően az egész napi munka kevésbé fárasztó azáltal, hogy nem kell kuplungozni, ráadásul precízebb munka végezhető így a traktorral. A T234 Versu automatikus üzemmódban is vezérelhető, ami tovább fokozza a kényelmes munkavégzést.

– Megfelelőnek tartják a Valtra hidraulika-rendszerét?

– A traktor hidraulika-rendszerével és a szivattyú teljesítményével egyaránt elégedettek vagyunk. A Versu-t terhelésérzékelős hidraulika-rendszerrel szerelte a gyártó, valamint nagyteljesítményű, 160 literes percenkénti szállítási mennyiségű szivattyúval, ami minden feladathoz tökéletes. A T234 Versu hidraulika-rendszere könnyen kezelhető, a sebessége is megfelelő, precíz munkavégzésre képes.

A traktor hátulján elhelyezett öt pár kihelyezett csatlakozó számunkra bőven elegendő.

A traktorunkhoz opcionális lehetőségként öt tonna teherbírású fronthidraulikát is rendeltünk.

Twin Trac hátrameneti kormányzás

– Mennyire jól manőverezhető a traktor?

– A Valtra kormányzásának intenzitása három fokozatban állítható, aminek köszönhetően minden munkához jól illeszthető a traktor kormányozottsága. A T234 Versu fordulási sugarát is megfelelőnek tartom, szűkebb helyen is jó vele dolgozni.

Az új T-sorozatú géphez – opcionálisan – Twin Trac hátrameneti kormányzást is rendeltünk. A T234 Versu vezetőülése 180 fokban megfordítható, s a fülke hátsó részén elhelyezett kormánykerékkel, a mellette található irányváltó karral, valamint a vezetőpedálokkal is tudjuk működtetni az erőgépet.

Habár fronthidraulika is található a traktorunkon, jól ki tudjuk használni a Twin Trac hátrameneti kormányzást a nagyobb emelőképessége miatt, s nem terheljük túl a mellső hidat. A TwinTrac kormányzással jól rálátunk a munkaterületre, a fordulókör átmérője kisebb.

Tágas fülke, tökéletes kilátás

– Kényelem és kezelhetőség szempontjából hogyan értékelik a Valtra T234 Versu erőgépet?

– Az új gép fülkéje rendkívül tágas és kényelmes, az új, domborított kialakítású formájának köszönhetően.

A gyártó hatalmas felületű ablakokkal látta el a T-sorozatot, az oszlopai keskenyek, emiatt a kilátás körbe rendkívül jó. A kipufogócsövet is úgy helyezte el a Valtra, hogy az sem zavarja a szabad kilátást. A traktor ablaktörlője a hatalmas első szélvédő szinte teljes felületét letörli.

A ki- és beszállás a bal oldali nagy ajtónak köszönhetően kényelmes. Az új T234 Versu traktornak jobb oldali ajtaja nincs, viszont helyette hatalmas felületű ablak segíti a tökéletes kilátást oldalirányba. A gyártó még ablaktörlőt is szerelt az oldalsó ablakhoz: nem gondoltuk, hogy ennek nagy jelentősége van, mégis esőben rendkívül hasznos.

A T234 Versu kabinjában elhelyezett kezelőszervek jól kézre állnak, a kezelőnek szinte nem is kell a törzsét megmozdítani. A Powershift működtetése egy vezetőkar segítségével nagyon könnyű és komfortos. A hidraulika funkciói joystick karral nagyon precízen, pontosan működtethetők.

A traktor fülkéjének komfortját nagymértékben fokozza a rugózott első híd és a mechanikus fülkerugózás: szinte észre sem veszi a traktor kezelője, amikor átmegy egy rosszabb minőségű vasúti átjárón. Úgy gondolom, igazán jó megoldás a Valtra rugózott fülkéje: sokkal kevésbé terheli meg a gépkezelőt, még a legnehezebb körülmények között végzett munka során is. Jelenleg már mindegyik Valtra traktorunk rugózott első híddal és fülkerugózással szerelt.

A T234 Versu légrugózású vezetőülése akár az egész napos munka során is kényelmes. A fülke természetesen légkondicionált, emellett egy hűtő is található a kabinban. A hűtő kialakítását is jó megoldásúnak tartjuk, elegendő hely van benne italnak és ételnek egyaránt.

A T234 Versu fülkéjének komfortját nagymértékben fokozza a rugózott első híd

Nagy teljesítményű erőgép alacsony fenntartási költséggel

– Hol szervizelik a traktort, s milyen a napi karbantartási igénye?

– A gépre egy év garanciát vállalt a gyártó, ami júliusban jár le. Eddig nem hibásodott meg a traktor, de szükség esetén a garanciális szervizelést a Valkon 2007 Kft. látja el. A garancia lejárta után a szükséges javításokat magunk végezzük, hiszen már igen nagy tapasztalattal rendelkezünk a Valtra traktorok tekintetében.

A napi karbantartási munkálatokat természetesen mi látjuk el, ami a T234 Versu esetében is rendkívül egyszerűen és gyorsan elvégezhető feladat. Az ellenőrzési és zsírozási pontok jól hozzáférhető helyen találhatók. A T234 szervizintervalluma már 600 üzemóra, így a karbantartási költsége alacsonyabb.

 

Az új Valtra traktor váltómű- és a hidraulika-rendszerének olajszint ellenőrzése sokkal egyszerűbb lett, mivel nívópálca helyett egy átlátszó üvegen keresztül ellenőrizhetjük a váltó- és a hidraulikaolaj szintjét. Ezt nagyon jó megoldásnak tartjuk: csak rá kell nézni, nincs szükség törlőrongyra, s a kezünket sem koszoljuk össze.

A hidraulika-rendszer és a váltó olaja már nem egy térben található, ezzel további költséget csökkenthetünk, mivel a hajtóműolaj élettartama hosszabb, mint a hidraulika-rendszerben találhatóé.

Természetesen nagy figyelmet fordítunk a napi karbantartásra, s betartjuk a szükséges szervizintervallumot, ezzel is hozzájárulunk a traktor minél hosszabb élettartamához, emellett a javítási költséget is csökkentjük.

Több mint két évtizede dolgozunk Valtra erőgépekkel. Ez idő alatt nagyon megszerettük és megismertük ezt a márkát: amennyiben meghibásodás jelentkezik, bátran hozzá merünk nyúlni. Fontos számunkra a Valkon 2007 Kft.-vel fennálló hosszú távú, jól működő kapcsolat is, amelyben szinte már családtagnak számítunk. Nem tervezünk más márkára váltani.

 

Új Valtra T széria – hűtőrácstól a hátsó világításig áttervezve

Itt minden Önről szól

A Valtra immár 60 éve gyárt traktorokat, miközben mindig a kevésbé bejárt utat választotta, hogy az újat maga taposhassa ki.

Az új T-széria a Valtra eddig szerzett tapasztalatainak csúcspontját jelenti. A Valtra T sorozata nem csak tetszetős, de jól is dolgozik: a gyártó minden részletét arra tervezte, hogy ez a traktor könnyen vezethető és fenntartható legyen.

A Valtra T-széria kevesebb alkotóelemmel rendelkezik, mint valaha, ami mögött szélsőséges körülmények közti 40 000 üzemórás tesztvezetés áll.

Nyomatékos AGCO Power-motorok, alacsony üzemanyag-fogyasztással

A T-sorozatú Valtra erőgépek 6,6 és 7,4 literes motorjai 155 és 250 lóerő közötti teljesítményt biztosítanak, s maximálisan 1 000 Nm nyomaték leadására képesek. A lakkozott AGCO Power motor megbízhatóságot és hosszú szervizintervallumot biztosít.

Csak SCR

A Valtra szereti a dolgokat olyan egyszerűen megoldani, amennyire lehetséges. A gyártó az SCR kibocsájtás-vezérléssel 2008 óta van jelen a piacon, s ma már igazán látja a különbséget. Az SCR megbízható, karbantartásmentes rendszer, nincsenek benne eltömődő, vagy kopó elemek.

Üzemanyag-megtakarítás megfelelő méretezéssel

Jó motorreagálási érzékenységet és üzemanyag-takarékos működést élvezhet az új T-szériákban a kezelő, az új turbónak és a 2 000 báros befecskendezési nyomásnak köszönhetően. A Valtra traktor maximális nyomatéka 1 500/min fordulaton érhető el. A T-szériák az új hűtőegységgel, a magasan elhelyezkedő oszlopos légbevitellel, az elektronikus viszkóz ventilátor-vezérléssel és az optimalizált hőelvonással lecsökkentik az üzemanyag-fogyasztást.

Valtra EcoPower

A Valtra T174 EcoPower modellnél egy kapcsoló átbillentésével két motorbeállítás közül választhat a gépkezelő, amivel minimalizálhatja az üzemanyag-fogyasztást. A Valtra motorjának nyomatéka megnő, miközben az átlagos dugattyúsebessége 20%-kal csökken: ezzel nem csak a motor kopása csökken, de maximálisan 10% üzemanyag is megtakarítható.

Nincs szükség próbálgatásra. Cselekedni kell!

A Powershift forradalom

A Valtra T-szériájának hajtóművei a teljesítményátadás új generációját képviselik, kapcsolásaik minősége már egy új szintet jelez.

A T-sorozatú traktor teljesen kézben tartható anélkül, hogy a gépkezelő lába a tengelykapcsoló pedálon nyugodna. Az automatikus üzemmódú vezérléssel a hajtómű automatikusan fel- vagy lekapcsol, a gázpedál benyomottságának függvényében. Az Active és Versu modellek Powershift hajtóművében megtalálható a Hill-hold dombon megtartó rendszer, amivel könnyedén vezérelhető a traktor indulása és megállása.

Active

A Valtra Active forradalmi Powershift-technológiát ajánl mechanikusan vezérelt terhelésérzékelős hidraulikával, hidraulika rásegítéssel, valamint szétválasztott hajtómű- és hidraulikaolajjal.

A hajtómű automatikus vezérlésű. A gépkezelő használhatja a traktort a sebességváltó automatikus üzemmódjában, vagy manuális üzemmódban is.

Versu

A Valtra Versu „a király”, az újgenerációs Powershift hajtómű tekintetében, elektronikus hidraulika-vezérléssel, hidraulika rásegítéssel, szétválasztott hidraulika- és hajtóműolajjal. A hajtómű ennél a modellnél is automatikus vezérlésű. A sebességváltó automata és manuális üzemmódban is működtethető, akár az Active modell esetében.

Direct – maximális CVT teljesítmény

A Direct fokozatmentes hajtómű maximális precízséget nyújt a nagyterhelésű TLT munkákhoz. A váltó négy munkatartományát arra tervezte a gyártó, hogy az tökéletesen illeszkedjen mindenféle feladathoz, különböző munkasebességnél.

A traktor kezelője a Valtra Direct modellek esetében háromféle vezetési mód közül választhat. Az alapértelmezés szerinti vezetési mód pedállal történik , ahol a vezető a kívánatos műveleti sebességet a pedál lenyomásával választja meg.

A karos módban (automatikus) a vezető a kívánatos műveleti sebességet a vezetőkarral állítja be.

A manuális módban a kezelő külön beállíthatja a motorfordulatot és a munkasebességet a vezetőkarral.

A Direct hajtómű minden esetben nagyteljesítményű hidraulikát és könnyű használhatóságot biztosít.

Intelligens alváz

Hosszú, 2 995 mm tengelytávjának köszönhetően a Valtra T-szériának jó a stabilitása, s nyugodt az úttartása. Ez a traktor az agilitás terén is új szintet ér el: a fordulási sugara a keskeny motorkonstrukciónak, az alvázba integrált első függesztőművének és első TLT-jének köszönhetően mindössze 5,25 m.

A Valtra alvázszerkezete emellett lehetővé tette, hogy a motor burkolatát a gyártó olyanra tervezhesse, ami növeli a kilátást a kabinból.

A Valtra T széria hasmagassága nagy, fülkéje mégis alacsony elhelyezkedésű, ami a piacon a legkompaktabb hathengeres traktorrá teszi.

Piacvezető hidraulika-rendszer

A Valtra Direct, Versu és Active modellek nagyteljesítményű, terhelésérzékelős hidraulika-rendszerrel, 115, vagy 160 l/min térfogatáramú szivattyúval rendelkeznek.

Különválasztott olaj áll a hajtómű és a hidraulika rendelkezésére: hátra hét, előre legfeljebb három kihelyezett hidraulikacsatlakozó szerelhető.

A Versu és Direct modelleknél a vezérlőszelepek a Valtra Arm kartámaszi kezelőszervekkel elektronikusan, teljes mértékben állíthatók.

Az Active kivitel esetében a hátsó kihelyezett hidraulikacsatlakozók mechanikusan vezéreltek, az ergonomikus elhelyezkedésű, színnel jelölt vezérlőkarok segítségével. Az első kihelyezett hidraulikacsatlakozók a homlokrakodó, az első függesztőmű, vagy mindkettő számára elektronikusan vezérelhetők minden modell esetében, a Valtra Arm kartámaszról.

Helyezze magát kényelembe!

A termelékenység kérdésében a vezető a kulcsfigura, ezért a Valtra soha nem enged meg kompromisszumot a kényelem, a biztonság és az ergonómia rovására.

A Valtra T-sorozat fülkéje teljesen új vázat kapott, s egy innovatív gyártási eljárással készült: kevesebb elemből és csatlakozásból áll, ezáltal a fülke szerkezete sokkal merevebb, a kilátás mindhárom irányában tökéletesebb.

A „365 napos kiláthatóság” koncepciója

Az új T-széria kezelője a legjobb kiláthatóságban részesül. A keskeny oszlopok, a kipufogócső elhelyezkedése is segíti a rálátást a munkaterületre.

A 270° forgásszögű első ablaktörlő minden körülmény esetén tisztán tartja az első szélvédőt, a homlokrakodó kanál helyzetét pedig a tetőablak segítségével láthatja pontosan a kezelő.

A LED-munkalámpák minden irányban megfelelő világítást nyújtanak.

A fülke optimális hőmérsékletét a légkondicionáló berendezés, valamint a kettő fűtőradiátor biztosítja, akár mínusz 30 fokos külső hőmérséklet esetén is.

Kényelem és könnyű vezérelhetőség

A háromlépcsős feljáróval, a széles nyílásszögű és lágyan záródó ajtóval a Valtra T-sorozat fülkéjébe a beszállás kényelmes és biztonságos.

Az új ötfokozatú Powershift, vagy Direct CVT váltót a kezelő ujjheggyel vezérelheti, s egy joystickkal működtetheti az összes hidraulika funkciót.

A Valtra T-sorozat fülkéjéhez négyféle ülés választható, a mechanikus rugózástól a Valtra Evolution ülésig, ami már légrugózással rendelkezik.

A Valtra kétféle fülkerugózással rendelhető. A T-szériájú traktorok teljesen új, AIRES+ rugózott első híddal rendelkeznek, ami folyamatosan monitorozza a talajállapotot, s kommunikál az AutoComfort fülkerugózással annak érdekében, hogy a gépkezelő a legnagyobb kényelemben érezhesse magát.

Funkcionális skandináv dizájn

A fülke egyedülálló formája több helyet biztosít a vállaknál és a könyök magasságában, de keskeny elöl, hogy a traktor minél kompaktabb maradhasson. A Valtra T-sorozat domború ablakai optimalizálják a térkihasználást, a minden irányba történő tökéletes kiláthatóságot 6 m2 üvegfelület biztosítja.

Egyedülálló opcionális lehetőségek

A Valtra híres az „A la Carte”, azaz igény szerinti rendelési rendszeréről. A gazdálkodó a márkakereskedővel közösen saját és gazdasága igényére szabhatja a traktorát, az elektronikus rendelési eljárás segítségével. A Valtra ezzel garantálja, hogy partnerei olyan erőgépet kapnak, ami számukra leginkább megfelel.

A legkülönlegesebb igények kielégítésére ajánlja a gyártó a Valtra Unlimited szolgáltatást, ahol további opciókat találhat a vásárló, amikkel még egyedibbé teheti a traktorát.

Egy rendszer az Ön egész farmjára és minden gépére

AgCommandTM

Az AgCommand™ telemetria lehetővé teszi a gazdálkodó számára a traktor és a végzett tevékenység mindenkori ellenőrzését. Az AgCommandTM-dal előrelátó karbantartás, hiba- és munkateljesítmény-jelentések is kezelhetők, ami lehetővé teszi, hogy a gazdálkodó közvetlenül befolyásolja vezetői és traktorai teljesítményét.

Auto-Guide 3000TM

Az Auto-Guide 3000™ a Valtra automatikus kormányzási rendszere, ami segíti a munkaidő- és üzemanyag-megtakarítást, miközben csökkenti a teljesítményeltéréseket a különböző vezetők között.

A T-szériás traktorok kompatibilisek az AgCommandTM és Auto-Guide 3000TM rendszerekkel, s mindkettő gyári opcióként felszerelhető rájuk.

Valtra – állunk szolgálatára az Ön farmja közelében is

Az Ön saját márkakereskedője

Minden Valtra-márkakereskedő a legjobb traktor és munkagép szakértelemmel rendelkezik. Ismerik egyrészt a gazdálkodó traktorjának műszaki elvárásait, másrészt azokat a kihívásokat, amikkel partnereiknek mindennapi munkájuk során szembe kell nézniük.

Az AGCO a márkaképviselőket évente minősíti, hogy Ön a lehetséges legjobb szolgáltatásban részesülhessen.

Rugalmas finanszírozási megoldások

Az AGCO Finance gyors és biztonságos lehetőség Valtra traktor vásárlásának finanszírozására; az ajánlat egyedileg, testre szabottan készül.

Valtra PremiumCare

A Valtra PremiumCare-nek köszönhetően rugalmas előrelátással kezelhető a Valtra traktorok karbantartási költsége. A rendszeres karbantartás és a teljes szerviznapló elősegíti a traktor újraeladási értékének maximalizálását.

A Valtra PremiumCare emellett lehetővé teszi, hogy a gazdálkodó minimalizálja traktora életciklusára eső költségeit.

Ezenfelül a Valtra PremiumCare egy 5 éves, vagy 6 000 üzemórás kiterjesztett gyári garanciát is tartalmazhat.

Pótalkatrészek akár a következő napra

A Valtra átfogó alkatrészellátási szolgáltatása akár a megrendelést követő nap reggelére biztosítja az igényelt alkatrészeket. Ez nagymértékben segíti a gazdálkodót abban, hogy traktora ne essen ki a munkából.

Az AGCO Parts címke a biztosítéka annak, hogy a megvásárolt alkatrész eredeti.

My Valtra

Amikor a gazdálkodó Valtra T-szériájú traktort vásárol, tagjává válik a MyValtra globális online közösségünknek, ahol tanácsot kérhet, illetve megoszthatja tapasztalatait más Valtra-tulajdonossal.

Csomor Zsolt

CÍMKÉK traktorvaltra