Az Iveco EuroCargo MY24 újgenerációs tagjainak meghajtásáról 4 és 6 hengeres Tector motorok gondoskodnak, a 160–320 LE közötti teljesítménytartományban.
Alternatív hajtásként a 11, 12, illetve a 15 és 16 tonnás modelleknél rendelkezésre áll a Tector 7 CNG sűrített földgázzal működő motor. A sebességváltók tekintetében a manuális 6 és 9 fokozatú ZF, illetve a CNG-járműveknél automata Allison váltók mellett az MY24 kiviteleknél ZF 8AP automata váltó kerül bevezetésre. A ZF váltókhoz Telma elektromágneses lassítófék rendelhető.
A 2024. július 1-től kötelező GSR-elemek is rendelkezésre állnak majd az új MY24 Eurocargo modelleknél, úgymint fáradékonyság- és figyelemérzékelés, indításgátló alkoholszonda előkészítése, intelligens sebességszabályozó, elmozdulási információs rendszer, holttérfigyelő rendszer, tolatóradar, illetve vészfékjelzés. Az MY24-es modellek új hátsó LED-lámpákkal is rendelhetők, amelyeknek jobb a láthatósága, kisebb az energiaigénye, és emellett hosszabb élettartamúak.
Farkas Imre