A Yanmar Compact Equipment azon döntése, hogy a hagyományos sárgáról a prémium vörösre vált, nem csak kozmetikai volt.
A cég szerint a váltás a hagyományoktól való eltérést jelenti, tanúbizonyságot téve arról, hogy „kiemelkedjen a nagyrészt sárga egyformaság tengerében”.
„Ez egy nagyon jól látható szimbóluma, az újra megtalált önbizalmunknak és ügyfélközpontúságunknak” – mondja Elsie de Nys, a Yanmar CE globális márkafejlesztési igazgatója.
A cégvezetés osztja, hogy a márka megszokott sárga színétől való eltérés kiszámított kockázat volt, de ahogy az új piros gépek piacra kerülnek, stratégiaváltást jelent.
A sajtóközlemény szerint „Az átalakulás mélyebb és szélesebb, mint pusztán a színséma megváltoztatása. Ez csak egy része a holisztikus átalakításnak, amely az üzlet minden aspektusát érinti.”
„Az ambíciónk, hogy valóban globális vállalattá, a kompakt berendezések piacvezetőjévé váljunk. Ez több, mint egy új festékréteg – még annál is több, mint jó termékek –, üzletünk szinte minden területét újra kell gondolnunk. Ez az átalakulás nemcsak a márkaépítést, hanem a tervezést, a beszerzést is magában foglalja – tulajdonképpen a teljes értékláncot.” – mondta Nys.
Ennek a változásnak központi eleme az, hogy a vállalat felismerje az ügyfelek változó elvárásait. „Az iparág alapvető változások időszakát éli, mind a technológia, mind az üzleti modellek tekintetében.” – mondta el De Nys.
A Yanmar Compact Equipment irányváltása a Premium Red felé egy mélyebb filozófiát szimbolizál, amelyet a „Building With You” egyszerű szlogenje tartalmaz. De Nys kifejtette: „Többről van szó, mint önmagában a termékről… ez arról szól, hogy tudjuk, hogyan segíthetik elő a Yanmarhoz hasonló márkák az ügyfeleket saját vállalkozásuk növekedésében. Ez kiemeli elkötelezettségünket a hosszútávú partnerségek kialakításának, a személyre szabott vásárlói igények kielégítésének irányába.”
Forrás: www.yanmar.com/eu/