fbpx

Joskin Wago TR kétféle kivitelben

Írta: Farkas Imre - 2021 december 09.

Miután a Joskin átvette a Leboulch céget úgy döntött, hogy újragondolja a Leboulch bálapótkocsik fejlesztését, hogy saját kínálatába integrálhassa azokat.

A cél egyszerű: felhasználni a Leboulch márka tapasztalatait, de a Joskin technikáját és technológiai fejlődését is, egy továbbfejlesztett, a piaci igényekhez igazodó bálaszállító pótkocsi létrehozására. A Joskin Wago TR termékcsalád horganyzott és festett modellekre oszlik. Bár ennek a két változatnak az alapfelépítése megegyezik, a kialakításuk nem teljesen azonos. A horganyzott bálaszállító pótkocsik 4 mm vastag acéllemezzel vannak felszerelve, hosszában egymást követő bordákkal, amelyek megerősítik a rakfelület szilárdságát. A víz stagnálásának elkerülése érdekében a bordákon furatok vannak a tisztításhoz és a folyadék gyors elvezetéséhez.

 

Wago TR bálaszállító kocsi, John Deere
A Joskin Wago TR termékcsalád horganyzott és festett modellekre oszlik – fotó: https://www.joskin.com/

 

Az oldalsó élek enyhén lejtősek, ami nagyobb stabilitást ad a rakománynak. Végül az oldalakat hosszanti bordák erősítik meg. A bálaszállító pótkocsik akár 24 tonna össztömeggel, 11,7 m-es platóhosszúsággal és hidraulikus oldalfal-támasztással is elérhetőek. A festett modellek (Joskin zöld színben) csúszásmentes lemezpadlóval készülnek. Ezenkívül speciális külső profillal vannak felszerelve, 2 cm-es éllel a rakomány oldalirányú rögzítésére. Általánosságban elmondható, hogy a Joskin horganyzott vagy festett bálaszállító kocsicsaládja 2025-ig megfelel az európai szabványoknak. A horganyzott modelleket Lengyelországban, a cégcsoport horganyzóüzeme mellett, a festetteket pedig a normandiai Leboulch gyárban gyártják. Minden tartozék (vonórúd, létrák, tengelyek…) mindkét termékcsaládnál azonos.