Hommes Constructies – automatikus dőlésszög-kiegyenlítéssel
Hommes Constructies-nél gondoskodtak arról, hogy kiszolgáló járművük egy kicsit többet nyújtson, mint a versenytársai.
Hommes Constructies-nél gondoskodtak arról, hogy kiszolgáló járművük egy kicsit többet nyújtson, mint a versenytársai.
A Kaweco Radium 250 és 255 pótkocsik, mechanikus hajtású keréktengelyeinek statikus teherbírása 30,58 tonna.
A Visini a vonórúdterheléses Tetra hátra billenő mezőgazdasági pótkocsi rozsdamentesacél-változatát is kínálja.
A DTS kormányrendszer önellátó, így csak elektronikus, illetve hidraulikus tápellátást igényel a vontató traktortól.
A hazai gyártású Fliegl Vario ULW 25 átrakókocsit a betakarítógépek hasznos üzemidejének kihasználására fejlesztették.
Az Agrováz 5T alváz a műtrágyaszóró-felépítménnyel alkalmazva hamar népszerű lett.
Már 25 éve került piacra a Fliegl legnagyobb innovációja: 1998-ban mutatta be letolókocsiját, a Gigantot.
A maximum vontatási sebessége 40 km/h és felárért számtalan kiegészítővel ruházza fel a gyártó az új pótkocsiszériát.
A kilenctagú sorozat rugózott vonórúddal szerelt pótkocsi széria tagjai mérlegrendszerrel is rendelhetők.
A Silo-Trans gyors ürítése egymástól 40 cm-es léctávolságú, láncos-kaparóléces rendszerrel történik.