A szerző keresi a szavakat, amikor a TATA új SUV-koncepcióját kellene 2-3 mondatban bemutatnia. Bizarr, hajmeresztő, extrém, és így folytathatnánk, ha egy-egy szóban kellene megfogalmazni a jellemzést, amely nem is igazán a külsőre vonatkozik, hanem inkább az utastérre.
A New Delhi Auto Expón bemutatott, teljesen elektromos hajtású Sierra fantázianevű SUV-tanulmány műszerfala szélén ékeskedő mohasor, illetve a fenyőparkettára hasonlító padlóborítás, a fotelszerű ülésekkel, inkább kelti egy kiskerttel körbevett nappali hangulatát, mint egy autóét. A képeinken nem látszik, de ezt az érzést az utastér hátsó üléssora, a kispárnával díszített „sarok-ülőgarnitúra” még tovább fokozza.
Valószínű, hogy szériagyártásban ez már nem ilyen lesz, de az elektromos hajtáslánc marad, méghozzá egy 129 lóerős csúcsteljesítményű villanymotorral, amely a 30 kilowattórás akkumulátorcsomagnak köszönhetően 300 kilométeres hatótávolságú.
Farkas Imre