Bár még nem gyakori, de valószínű egyre népszerűbb lesz a törzscsuklós nagytraktorokon is a mellső függesztőmű, amely főleg silótolólap csatlakoztatásnál jelenthet egyszerű, gyors segítséget.
A mellső függesztőmű használata egy – inkább húzásra, mint tolásra tervezett – csuklós traktorokon Európában meglehetősen szokatlan, de még Észak-Amerikában sem mondható gyakorinak. Talán az egyik kivétel – ami mindkét kontinensen gyakran előfordul – ha silótolásra használják a törzscsuklós nagytraktort.
A mellső vázfélkeretre szerelhető tolólapokkal viszont az egyik probléma, hogy a csatlakozó keretük a vázkeret két oldalára csavarkötésekkel kapcsolódik, fel/leszerelésük éppen ezért körülményes, és több időt vesz igénybe. Viszont egy frontfüggesztés sokat gyorsíthat a csatlakoztatáson, és a felszerelhető tolólapok lehetősége is sokkal szélesebb lehet.
Ebből a megfontolásból fejlesztett ki a törzscsuklós John Deere 9R, illetve 9RX traktorokhoz a francia Laforge, a HD6 mellső felfüggesztést. Az új modell rendelkezik az univerzális traktorokra készült változatokról már ismert PowerFold rendszert, amely lehetővé teszi a fülkéből a függesztőkarok egyszerű, gombnyomásra történő emelését, illetve a munkapozíció automatizálását és opcionálisan az oszcilláció felajánlását is. A HD6 első vonóhorog akár 6,5 tonnát is emelhet, és CAT III szabványú, automatikus csatlakozású alsó karokkal, illetve harmadikpontos lengőkarral rendelkezik.