Míg a T-150K traktorok itthon a szoci időszak szövetkezeteinek jól ismert erőgépei voltak, addig Új-Zélandon sötétkékbe öltözve, a faforgácsot szállították.
A teherszállítással foglalkozó, új-zélandi TD Haulage Ltd. az elmúlt négy évtized alatt számos ömlesztett termék szállítmányozására szakosodott, mint például a faforgács, műtrágya, pálmamag, fűrészpor, kéreg és szén. Ezek hosszú távú szállítására 44 tonnás járműszerelvényeket üzemeltetnek Új-Zéland északi szigetén, viszont a rövidtávú szállítást már sokkal érdekesebb szerelvényekkel oldják meg.
Erre a célra hét darab Belarus-1770 traktort vásároltak a 90-es évek elején, amelyek itthon a jól ismert T-150K típusjelzéssel, ezerszám álltak munkába az azt megelőző másfél évtizedben. A 7 traktor egyedi, a cég kamionjain is alkalmazott fényezést, céglogót és matricázást kapott. Természetesen az Új-Zélandra exportál verziót kényelmesebb, ergonomikusabb fülkével és felszereltséggel szerelték, mint a hazánkban ismert változatot.
A szállítási cég annyi átalakítást végzett a beszerzés után a traktorokon, hogy elöl egy masszív vonórészt épített a vázra, illetve a hátsó alvázkereten a keréktengely fölé egy kiegészítő hidraulika olajtartályt épített be. Utóbbira azért volt szükség, mert a Belarus-1770-es traktorok 4 tengelyes hatalmas raktérfogatú, hátrabillenő felépítményű, 30 tonna össztömegű pótkocsit vontattak, amellyel fűrészport faforgácsot és faipari hulladékot szállítottak. Viszont, mint ahogy itthon is, úgy a szigetországban is a 6 hengeres V elrendezésű, SZMD motor volt a gyenge pontja a T-150K traktoroknak.
Míg itthon ezeket nagyrészt 180 lóerős, hazai Rába-MAN D2156 HM6 dízelmotorokra cserélték, addig a TD Haulage szerelői szintén 180 lóerős, 4 hengeres MWM (Detroit Diesel) motorokat építettek be azokba a példányokba, amelyekben a szovjet erőforrások a sorozatos túlmelegedés miatt, kilehelték a lelküket. Emiatt átalakították a levegőszűrő és kipufogó rendszert és az új helyre került kipufogócső, illetve légbeszívó torony miatt, új mellső sárvédőt is konstruáltak az erőgépekre. Az ukrán erőgépek beválhattak a szállítási cégnél mert az elhasználódott Belarus-1770 traktorokat azóta újabbak váltották immár Ukrajnából importálva, és a cég honlapján mai napig a szállítási szolgáltatás részét képzik.