Lassan elmondható, hogy a Chryslernél mindenbe belerakják a 6,2 literes, kompresszoros V8-ast, amibe nagyobb átalakítás nélkül belefér.
Most éppen a Dodge Durango kapta meg, és a 717 lóerőtől az SRT változat kicsit jobban megy majd, mint a legtöbb sportkocsi. A kompresszoros Hemi motorral a nagyjából 2,54 tonnás menetkész tömegű SUV 3,5 másodperc alatt érheti el a 96 km/h-s sebességet, negyed mérföldet álló helyzetből pedig 11,5 másodperc alatt tesz meg.
A végsebessége 290 km/h. Amiben azonban igazán kiemelkedő a Durango csúcsváltozata, az a vontatási képesség: 8700 fontos, azaz közel négy tonnás utánfutót lehet mögé kötni. Az autó műszakilag egyébként nagyrészt megegyezik a korábbi Durango SRT-vel, amelyet 6,4 literes, 475 lóerős szívómotorral kínáltak, bár igazítottak a futómű hangolásán – ez állítólag egyszerre lett kényelmesebb és stabilabb – és nagyobb féktárcsákat építettek be.
Farkas Imre