fbpx

Hézagpótló, új modell – Deutz-Fahr 8820 TTV

Írta: GÉPmax-2020/V. lapszám cikke - 2020 november 13.

Az SDF az új típussal a jelenlegi 7-es széria és a 9-es sorozat közötti rést fedi le. Az új köztes modell 287 LE maximális teljesítményt nyújt, súlya 9,510,2 tonna.

A motorháztető alatt egy 6,1 literes, TTCD 6.4 hathengeres Deutz-motor szolgál erőforrásul, amely kielégíti a Stage V emissziós normákat. Ez a motor a 7-es szériában alkalmazottól a kétlépcsős turbófeltöltőben és a magasabb (2000 bar) befecskendezési nyomásban tér el. Az erőátvitelről már nem a másik két szériában alkalmazott ZF-től beszerzett váltó gondoskodik, hanem a Deutz-Fahr  saját fejlesztése.

 

 

Az SDF T7780 TTV fokozatmentes sebességváltó hagyományos CVT alkatrészeket használ, két mechanikus csoportot alkalmaz, teljesen automatikus váltással. A motor 40 km/h mellett csak 1220 fordulat/perc fordulatszámmal forog. Az intelligens felfüggesztésű mellső tengely a Dana-Spicer terméke, és opcionálisan száraz tárcsafékekkel szerelhető fel. A továbbfejlesztett, pneumatikus felfüggesztésű MaxiVision fülke belül nagyon hasonlít a 7-es és 9-es sorozatnál alkalmazott kabinhoz.