fbpx

A Vredestein új gumiabroncsot mutat be kistraktorok számára

Írta: Szerkesztőség - 2018 december 19.

Az Apollo Vredestein új gumiabronccsal bővíti népszerű Traxion sorozata kínálatát. A Vredestein Traxion 65/70 a legtöbbet hozza ki a bevált Traxion-technológiából, hogy megfeleljen a szőlőültetvényeken, gyümölcsösökben és különböző önkormányzati feladatokhoz gyakran használt kistraktorok (szabvány és csuklós) egyedi követelményeinek. A kompakt Traxion 65/70 új távlatokat nyit a tapadás, stabilitás és kopásállóság terén, ami főleg a mediterrán országokban való alkalmazásnál előnyös.

A Vredestein Traxion gumiabroncsai jól ismertek az egyedi profiljuk nyújtotta előnyökről. Ilyen például a kimagasló öntisztító képesség, az alacsony gördülési zajkibocsátás, az alacsony üzemanyag-fogyasztás és a versenytársakénál 30%-kal hosszabb élettartam. „Az egész alapját a futófelület kapaszkodóéleinek egyedi görbülete adja” – magyarázza Ruud Nijland, az Apollo Vredestein mezőgazdasági és ipari gumiabroncsokért felelős európai értékesítési részlegvezetője. „A terepen maximális tapadást és alacsonyabb üzemanyag-fogyasztást biztosító élek a vállrészben a menetirányhoz viszonyítva rézsútosan vannak elhelyezve, a gumiabroncs középső részén pedig a menetiránnyal közel megegyezően futnak, így csökkentve a gördülési ellenállást, a zajkibocsátást és a rázkódást. A kapaszkodóélek közötti távolság a középvonaltól a vállrész irányába növekszik, ami azt jelenti, hogy nem párhuzamosak egymással.”

A Vredestein Traxion gumiabroncsok másik jelentős előnye a kiváló öntisztító képesség. „Mivel a kapaszkodóélek közötti távolság a vállrész felé kifelé haladva szélesedik, a föld nem ragad meg közöttük, hanem szabadon kihull. A gumiabroncsok optimális tapadást biztosítanak még nehéz terepen is, és a traktor kevesebb földet hagy maga után az úton a munkaterületről való távozáskor.” Emellett az útfelületen való alacsonyabb súrlódás és a magasabb kopásállóság érdekében az abroncs központi része több gumit tartalmaz. A különleges keverék páratlan kopásállóságot, illetve megnövelt ellenállást biztosít a sérülésekkel és defektekkel szemben. A robusztus kialakítású peremorr fokozott stabilitást és tapadást biztosít, így megtartva a fordulókör nagyságát a táblavégi fordulósávokban. További előny, hogy a „D” sebességbesorolás (max. 65 km/h) 10%-kal magasabb teherkapacitást vagy 10%-kal alacsonyabb abroncsnyomást tesz lehetővé.