A Marolf Fahrzeugbau kapott megbízást a subergi Friederich családi gazdaságtól új mezőgazdasági terményszállító teherautó kialakítására.
Korábban már jó néhány nagy keleti teherautógyártó (Ural, Maz) tehergépkocsijának bemutatkozásáról adtunk hírt, ezúttal viszont a nyugatról, a Marolf Fahrzeugbau MAN átépítéséről számolunk be.
Az alumínium felépítménnyel szerelt MAN Agrotruck 6×4 tehergépkocsi a pótkocsival járműszerelvényben – fotó: https://www.facebook.com/WalterMarolfAG/
A MAN Agrotruck 6×4 tehergépkocsi cserefelépítményes rendszere egy billenthető aluminimum billenő felépítményből és egy segédvázas nyeregrendszerből áll. A hidraulikus egységeket egy load-sensing rendszerű, közvetlenül a motorról hajtott 180 L/min szállítási teljesítményű szivattyú szolgálja ki. A hidraulikus egységek, úgy mint a felépítmény billentés és a 4 darab kétkörös hátsó hidraulika kivezetések külön vezértömbről vannak működtetve. Minden hidraulikus funkció, világítás stb. rádió távirányítóval működtethető.
01 kép: A felépítmény három irányba billenthető – fotó: https://www.facebook.com/WalterMarolfAG/
A hátsó vontatókonzol automata kapcsolású pótkocsi vonófejjel és Scharmüller K80 gömbfejes vonóberendezéssel van felszerelve. A teherautóhoz kapcsolható pótkocsi szintén a Marolf Fahrzeugbau gyártmány. Alumínium felépítményű, tandem pótkocsi, légrugós tengelyfelfüggesztésű, tárcsafékekkel, EBS fékrendszerrel és elektronikus alvázvezérléssel.