Itt a Krampe Bandit pótkocsik új generációja

A generációváltással azért a bevált pótkocsi alapjai nem nagyon változtak. A gyártó az elmúlt 10 évben összegyűjtött felhasználói tapasztalatok alapján fejlesztette tovább a szériát.

Módosították a hevedermozgató hajtóművet, és 150 mm-rel szélesebb hevederrel űrit most már a széria. Átdolgozták, az oldalfalak kialakítását, hogy a raktér ürítése maradéktalan legyen. A felépítmény oldalfalainak átalakítása révén, pótkocsi típustól függően, általában 1 m3-rel nőtt a raktérfogat. Sok felhasználó kérése volt, hogy a pótkocsi hátsó lámpái az ürítés okozta szennyeződés miatt kerüljenek a felépítmény hátsó falába. Ezzel a generációval így már ez is megvalósult, és mostantól alapkivitelben LED fényforrásokkal működnek.

A Krampe Bandit hevederes mezőgazdasági pótkocsicsalád új generációjának egyik tagja – fotó: krampe.de

Új, többéven át tesztelt légrugós futómű felfüggesztést alkalmaznak a pótkocsi szérián, amellyel az alváz talajtól mért magassága 10 cm-rel csökkent, miközben a jármű tengelyeinek szabadmagassága megmaradt. Így a pótkocsi súlypontja alacsonyabbra került, tovább javult stabilitása. A légrugós futómű lengéscsillapítás viszont terhelve, nehéz terepen is nagyon kényelmes, káros lengésektől mentes szállítás biztosít. A három modellből álló széria tagjai a 25,9 – 39,4 m³-es, tandem tengelyes, 750.2, illetve a tridem tengelyes 27,6 – 42,0 m³-es raktérfogatú, 800.2, és a legnagyobb, szintén tridem futóműves, 33,7 – 51,3 m³-es befogadó kapacitású, 980.2. Minden modell 40 km/h maximális sebességgel vontatható.

agritechnica krampe pótkocsi

Összes rovatunk