A Yanmar Holdings Co., Ltd. (Yanmar HD) bemutatta a YANMAR PRODUCT VISION-t (YPV), amely felvázolja új generációs tervezésének jövőjét.
Az „intrinsic Design” filozófiájában gyökerezve, amely a termékek alapvető funkcionális értékére és céljára összpontosít, az YPV bemutatja a Yanmar jövőre vonatkozó tervezési céljait. A vállalat azt tervezi, hogy az YPV-n keresztül kifejlesztett dizájnelemeket kombinálja megalapozott tervezési szakértelmével egy olyan platformot hozzon létre, amelyet az egész termékpalettán megvalósítanak, beleértve a mezőgazdasági gépeket, építőipari berendezéseket, csónakokat és szolgáltatásokat.
A Yanmar HD a „befogadó márkaépítés” koncepciója alapján azon dolgozik, hogy ápolja márkaimázsát olyan tervezések révén, amelyek az érdekelt felekkel, köztük az ügyfelekkel, az alkalmazottakkal és a nagyközönséggel rezonálnak. Ezt a törekvést belső és külső partnerekkel való közös alkotás révén érték el.
Az Intrinsic Design koncepcióján alapuló új kezdeményezés célja az YPV-be foglalt dizájnelemek platformosítása. Ez a megközelítés nemcsak szabványosítja az alkatrészeket és a terveket, hanem az intuitív kezelhetőséget és a kényelmet is fokozza a jövőbeni feladatokhoz tervezett új interfészek segítségével. Ezenkívül hozzájárul a fejlesztés hatékonyságának növeléséhez és a költségcsökkentéshez.
Ezeket a koncepciókat a Yanmar alapvető üzleti területein, a szárazföldön, a tengeren és a városon belül minden termékre alkalmazni fogják, hogy hozzájáruljanak a fenntartható társadalom megvalósításához.