fbpx

Az AXIÁL bajai telephelye „A legjobb szervizműhely” díjat vette át

Írta: Farkas Imre - 2021 szeptember 23.

Az AGRARTECHNIK német szaklap Service Award elnevezésű versenye több mint 20 éve nemzetközi szinten támogatja a mezőgazdasági technikával foglalkozó vállalatokat folyamataik, stratégiák továbbfejlesztésében. Az évfordulót kihasználva a szervezők megújították a koncepciót, melyhez alkalmazkodva az AXIÁL Kft. ismét nevezett és nyert is a versenyen.

 

A szűkkörű díjátadó résztvevői

 

Magyarország egyik meghatározó mezőgazdaságigép-kereskedője 2007 óta valamennyi telephelyét indította a versenyben, melyek közül nyert már díjat: Székesfehérvár (2007), Baja (2008), Pécs (2009), Szekszárd (2010), Nyíregyháza (2011), Csorna (2013), Zalaegerszeg (2014), Debrecen (2015), Szolnok (2016), Üllő (2017), Dombóvár (2018) és Békéscsaba (2019).

Ugyanakkor az elmúlt esztendőben az AGRARTECHNIK Service Award jelentős átalakításon ment keresztül annak érdekében, hogy a kis- és nagykereskedők számára kiegyensúlyozott részvételi lehetőséget kínáljon.

Az egyik legfontosabb újítás a korábbi évekhez képest a kategóriákra való felosztás, melyek a következők: „A legjobb szervizműhely”, „A legjobb értékesítő”, „A leginkább ügyfélbarát”, „A legjobb személyzeti menedzsment”, „A jövő legjobb szakértője” és „Innovációs díj”.

 

A bajai mobil szervizszerelők

 

Az AXIÁL Kft. az AGRARTECHNIK Service Award 2020. évi versenyén központi telephelyével, Bajával indult és idén márciusban értesítették az örömteli hírről, hogy elnyerte a „A legjobb szervizműhely” címet. A koronavírus-járvány miatt a nagyszabású ünnepélyes díjátadóra sajnos nem nyílt mód a Német Mezőgazdasági Napokon (LTU), ezt 2021. szeptember 14-én pótolták szűk körben az AXIÁL Kft. telephelyén.

A díjat az AGRARTECHNIK Service Award képviseletében Stefan Doseth adta át az AXIÁL Kft. delegációjának, melynek tagjai Harsányi Zsolt tulajdonos-ügyvezető, Mezőfi Gábor vevőszolgálat-igazgató, Torgyik Attila szervizüzletág-igazgató, Rittgasszer Péter szervizüzletág-igazgatóhelyettes, Csáki-Felső Sándor ügyfélkapcsolati vezető és Polyák Tamás minőségirányítási igazgató volt.

Polyák Tamás a díjátadó kapcsán elmondta, büszkeséggel tölti el, hogy a megváltozott versenyhelyzetben sikerült az AXIÁL székhelyét adó bajai telephelynek ezt a jelentős elismerést elnyernie. A 2021-es megmérettetésen is indul a vállalat, ehhez a határidőnek megfelelően nemrégiben minden szükséges dokumentumot benyújtottak. Majd hozzátette, hogy az alaposabb, számos részletre kiterjedő elemzés kihívás elé állít minden résztvevőt, de a 2020. évi „A legjobb szervizműhely” díj pozitív visszajelzés számukra. Az új kritériumrendszert nem befolyásolják a szubjektív benyomások, tényadatokra épül és egy független bírálóbizottság dönt az eredményről. Nincsenek nemzeti kategóriák, minden nevező egy mezőnyben szerepel, és összesen hét kategóriában hirdetnek győztest.

A díj odaítélésénél szempont volt a kiemelkedőnek talált elektronikai, diagnosztikai- és tesztberendezések megléte és alkalmazása, a javítás előtti és utáni ügyfélorientált viselkedés, a mobil szervizszerelői tevékenység, a mobil szervizszerelők autóinak felszereltsége, a szervizműhelyek kialakítása és felszereltsége, valamint a magas rendelkezésre állás.

 

A 2020. évi verseny további díjazottjai:

  • BayWa AG (Traunstein telephely) – Összesített győztes,
  • Fischer Landmaschinen GmbH (Niederkirchen telephely) – A legjobb értékesítő,
  • Heinrich Moerschen GmbH & Co. KG (Tönisvorst telephely) – A leginkább ügyfélbarát,
  • Eggers Landmaschinen GmbH & Co. KG (Ebstorf telephely) – A legjobb személyzeti menedzsment,
  • CLAAS Weser Ems GmbH (Molbergen telephely) – A jövő legjobb szakértője,
  • Eggers Landmaschinen GmbH & Co. KG (Ebstorf telephely) és a Garage Mischel s.à.r.l. – Innovációs díj.

 

 

Fotó: Kürti Ivett, marketingkommunikációs menedzser, AXIÁL Kft.
Összeállította: Borbély Zsanett, marketingkommunikációs menedzser, AXIÁL Kft.