Mercedes-Benz EQC

Írta: GÉPmax-2020/VI. lapszám cikke - 2020 december 30.

Újabb esélyt kapott a portálhíd-felfüggesztéses Mercedes

Jürgen Eberle mérnök készítette a G-osztály 4×4 a négyzeten kivitelét még 2015-ben, és egészen a sorozatgyártásig vitte a projektet. Két évvel később az E-osztály All Terrain kombija alá fejlesztett többlengőkaros, független portálhidakat, ami megmaradt tanulmányszinten. Az EQC 4×4 a négyzeten is az E-osztálynál használt felfüggesztést kapta, de egyelőre ez is csak tanulmány.

A normál akkumulátoros-elektromos szabadidőautó 140 mm-es hasmagasságához képest az extrém felfüggesztésnek köszönhetően az EQC 4×4 a négyzeten alapesetben is 293 mm-rel büszkélkedhet. A nyomtávja sokkal szélesebb lett, s az R-osztályról származó 20 colos felnikre 285/80-as méretű Cooper Zeon abroncsokat szereltek. Döntés leghamarabb jövőre várható az EQC 4×4 a négyzeten sorsáról.

 

Mercedes-Benz EQC

 

GÉPmax
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.