A maga nemében egyedülálló újság indult el Magyarországon 2011 áprilisától Vidék Magazin (Country Magazin) címmel. A magyar-angol nyelvű közéleti-gazdasági magazin az indítás évében öt alkalommal jelenik meg. Célja a magyar vidék és a benne rejlő értékek minél szélesebb körű bemutatása. A vidék-főváros ellentét erősítése helyett a közös nevezők és értékek vagy éppen a különbözőségek hangsúlyozása, az egymásrautaltság és alehetőségek, a jövő lehetőségeinek körbejárásával. A lap szlogenje: “Az Ország Magazinja”. Legfontosabb üzenete: A magyar vidék nem csak mezőgazdaság, de az is, a magyar vidék mezőgazdaság is, de nem csak az.
Ízelítő az első szám tartalmából:
- Nagyot álmodni – Interjú V. Németh Zsolt vidékfejlesztésért felelős államtitkárral
- “Szegénységbe süllyedt” helyi társadalmak – Területi-társadalmi változások Magyarországon
- Iránytű: Észak-Alföld – Gyógy- és termálturizmus, ipari parkok, a jövő vállalatai
- Hitellel, hitel nélkül – Miből gazdálkodnak a városok?
- Az átalakuló közfoglalkoztatás diszkrét bája – Sok családnak ennivalóra sincs pénze
- Földkérdés – A közösségi jog felülírhatja az Alkotmányt
- A magyar foci a Kánaán kapujában – Sportfinanszírozási helyzetkép
- Ki váltja? – Vidéki pénzek: kékfrank, rábaközi tallér, az MNB és a többiek
- A jubileum – Interjú Harsányi Zsolttal, az Axiál Kft. társtulajdonos-ügyvezetőjével
- Óriásberuházás Mezőtúron – Hét és félmilliárdért fejleszt a Syngenta
- Meggy, szilva. alma, dió – Gyümöcstermesztési körkép
- Királyi pálinkák, pálinka királyok – A Szatmári töltött káposztától a Pörkölttortán át a Slambucig
- Szent Kamill magyar arca – Kamilliánusok Nyíregyházán
- A lótartás fortélyai és kerti praktikák