fbpx

Dupla győzelem az AGRARTECHNIK Service Award versenyen

Írta: Farkas Imre - 2022 július 28.

Szűk körű ünnepség keretében 2022. július 19-én, Csornán vették át az AXIÁL Kft. képviselői az AGRARTECHNIK német szaklap által megrendezett Service Award verseny díjait. Az idei díjátadón két elismeréssel is gazdagodott a vállalat, melyeket a cég bajai telephelye nyert el.

Az AXIÁL Kft. munkatársai „A jövő legjobb szakmai vállalata” és „A legjobb szervizműhely” díjakat vették át a csornai telephelyen. A kitüntető címek megerősítik a tavalyi sikert, amikor a bajai telephely mobil-szervizszerelő csapata kapta az elismerést.

Az AXIÁL Kft. 2007 óta vesz részt a megmérettetésen, melynek keretében számos telephelyét díjazták már: Székesfehérvár (2007), Baja (2008), Pécs (2009), Szekszárd (2010), Nyíregyháza (2011), Csorna (2013), Zalaegerszeg (2014), Debrecen (2015), Szolnok (2016), Üllő (2017), Dombóvár (2018) és Békéscsaba (2019).

díjak
Két elismerés a bajai telephelynek

Az ezt követő évben az AGRARTECHNIK Service Award jelentős átalakításon ment keresztül annak érdekében, hogy a kis- és nagy kereskedők számára kiegyensúlyozott részvételi lehetőséget teremtsen. Az egyik legfontosabb újítás a korábbi évekhez képest a kategóriákra való felosztás volt, melyek a következők:

  • A legjobb szervizműhely
  • A legjobb kereskedelmi egység
  • A leginkább ügyfélbarát
  • A legjobb HR-megoldások
  • A jövő legjobb szakmai vállalata
  • Innovációs díj
Polyák Tamás és Stefan Doseth
Polyák Tamás – AXIÁL és Stefan Doseth – Service Award

2020-ban a bajai telephely mobil-szervizszerelői csapata „A legjobb szervizműhely” díjat szerezte meg.

A 2021-es versenyen az AXIÁL Kft. a két kategóriából kettőben is a legjobbnak bizonyult.

„A legjobb szervizműhely” díj az AXIÁL Kft. bajai telephelyéhez került, mely ezúttal a telephelyi szervizszerelők csapatának elismerése. A másik kategóriában először kapott díjat a vállalat, amely ugyancsak a központi telephelyhez került. A díjak odaítélését a következőkkel indokolták:

„A vállalat termékspecifikus hardver- és szoftvermegoldásaival sikeresen elérte a fogyasztók vásárlói hűségét és meg is erősítette azt. A műhelyekben lévő diagnosztikai gépek elősegítik a hibaelhárítás gyors és gördülékeny működését. A szervizszerződésekkel és a szezon utáni karbantartásokkal a gépek szezon alatti állásidejének csökkentését szorgalmazzák.” – olvasható a zsűri értékelése.

Polyák Tamás, az AXIÁL Kft. minőségirányítási igazgatója elmondta, hogy az értékelés egyértelmű, a cég a kiváló felszereltségének köszönheti ezt a rangos, nemzetközi elismerést. A kollegák szakmai tudása és tapasztalata, valamint a számos korszerű, színvonalas eszköz és berendezés az, amelyek segítségével kiemelkedünk a hazai és nemzetközi szolgáltatók mezőnyéből. Sok munka eredménye ez és hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy az ügyfelek és az AGRARTECHNIK Service Award bírái is méltányolják az erőfeszítéseket.

Az AXIÁL Kft. és a Service Award képviselői
Az AXIÁL Kft. és a Service Award képviselői

Fotók: Molnár Arnold
Forrás: Axiál Kft.