A Kinze Manufacturing egy új keréktengelyt mutatott be a 1121-es átrakókocsiján. A tengerentúlon előszeretettel alkalmazott, kukoricasortávba illeszkedő ikerkerekes megoldások.
A Kinze viszont nem csak egy sima merev tengelyre rögzített ikerkerekes kerékagyat, hanem egy sokkal komplexebb megoldást mutatott be. Az ikerkerék felfüggesztés a lengőtengely végére központosított himba rendszerű és a kerekek így keresztirányban külön-külön követik a talaj egyenetlenséget.
A lengőtengely karja függőleges irányban is süllyeszthető és emelhető, ennek köszönhetően a kocsi magassága, illetve átrakodási magassága is 15 cm-es határon belül változtatható. A csapok kenéséhez egy kerekenként 8 zsírzó ponttal rendelkező, jól hozzáférhető, központosított kenési panelt is kialakítottak. Az új kerékfelfüggesztésen kívül a kombájnos által is jól látható hatalmas kijelzőket kapott a pótkocsi mérlegrendszere, de a könnyeb karbantartáshoz a csigarendszer kezdetéhez, jól hozzáférhető helyen 8 pontos központi zsírzó panelt is kialakítottak.