fbpx

Új BCS e-Vanguard – Kék, de mégis zöld és elektromos

Írta: Farkas Imre - 2024 december 02.

Ahogy az éghajlatvédelem egyre nagyobb hangsúlyt kap. Az önkormányzatok és modern gazdaságok innovatív megoldásokat keresnek a károsanyag-kibocsátás és zajszennyezés csökkentésére. Erre kínál megoldást az új BCS e-Vanguard, 100%-ban elektromos traktor, amely forradalmasítja a speciális mezőgazdasági és városi fenntartási munkákat.

Az e-Vanguard ötvözi a hiperspecializált mérnöki megoldásokat, a modern dizájnt és a kompakt, multifunkciós kialakítást, ezáltal ideális választás számos felhasználási területen. Két sokoldalú változatban érhető el:

AR modell: Artikulált alvázzal rendelkezik, egy méteres minimális szélességgel és 2,5 méteres fordulókörrel.

RS modell: Hagyományos alvázú kivitel, kormányzott kerekekkel és kettős fékpedállal, amely tovább csökkenti a fordulókört.

A Vista Clima fülke légkondicionált, csendes működést biztosító zajcsökkentő rögzítésekkel, valamint megfordítható vezetőüléssel gondoskodik a kényelemről és a hatékony munkavégzésről.

Tökéletes választás sokoldalú feladatokra

  • Városi karbantartás: Ideális zöldterületek gondozására és hóeltakarításra városi környezetben, csendes és környezetbarát működéssel.
  • Kertészet és állattenyésztés: Zárt terekben, például üvegházakban és istállókban a zéró emisszió különösen előnyös.
  • Speciális mezőgazdaság: Szőlőültetvényekben és gyümölcsösökben szűk helyeken is pontosan és hatékonyan dolgozik.

BCS e-Vanguard
Forradalmasítja a speciális mezőgazdasági és városi fenntartási munkákat
– fotó: https://bcsagri.com/

Az e-Vanguard az akkumulátoros meghajtás: 48 V-os lítium akkumulátorral, amelynek kapacitása 36 kWh. 3-6 órás üzemidőt biztosít a munka terhelésétől függően, és 3 órán belül teljesen feltölthető 6 kWh bemeneti teljesítménnyel. Egy 16 kW-os motor a hidraulikus rendszert, a kormányszervót és az egyéb segédfunkciókat látja el, míg egy 25 kW-os motor kizárólag a meghajtásért felel.

Három különböző üzemmód választható, az erőátvitelről 12/12 fokozatú sebességváltó gondoskodik, szinkronizált irányváltóval. A hidraulikus rendszer akár nyolc hátsó csatlakozóval is rendelhető, mechanikus vagy elektronikus joystick vezérléssel. Az OS-Frame alváz félkeretei egymáshoz képest 15°-os oszcillációval mozdulnak el, amely kiváló stabilitást biztosít még egyenetlen terepen is.