Szűk körű ünnepség keretében 2022. július 19-én, Csornán vették át az AXIÁL Kft. képviselői az AGRARTECHNIK német szaklap által megrendezett Service Award verseny díjait. Az idei díjátadón két elismeréssel is gazdagodott a vállalat, melyeket a cég bajai telephelye nyert el.
Az AXIÁL Kft. munkatársai „A jövő legjobb szakmai vállalata” és „A legjobb szervizműhely” díjakat vették át a csornai telephelyen. A kitüntető címek megerősítik a tavalyi sikert, amikor a bajai telephely mobil-szervizszerelő csapata kapta az elismerést.
Az AXIÁL Kft. 2007 óta vesz részt a megmérettetésen, melynek keretében számos telephelyét díjazták már: Székesfehérvár (2007), Baja (2008), Pécs (2009), Szekszárd (2010), Nyíregyháza (2011), Csorna (2013), Zalaegerszeg (2014), Debrecen (2015), Szolnok (2016), Üllő (2017), Dombóvár (2018) és Békéscsaba (2019).
Az ezt követő évben az AGRARTECHNIK Service Award jelentős átalakításon ment keresztül annak érdekében, hogy a kis- és nagy kereskedők számára kiegyensúlyozott részvételi lehetőséget teremtsen. Az egyik legfontosabb újítás a korábbi évekhez képest a kategóriákra való felosztás volt, melyek a következők:
- A legjobb szervizműhely
- A legjobb kereskedelmi egység
- A leginkább ügyfélbarát
- A legjobb HR-megoldások
- A jövő legjobb szakmai vállalata
- Innovációs díj
2020-ban a bajai telephely mobil-szervizszerelői csapata „A legjobb szervizműhely” díjat szerezte meg.
A 2021-es versenyen az AXIÁL Kft. a két kategóriából kettőben is a legjobbnak bizonyult.
„A legjobb szervizműhely” díj az AXIÁL Kft. bajai telephelyéhez került, mely ezúttal a telephelyi szervizszerelők csapatának elismerése. A másik kategóriában először kapott díjat a vállalat, amely ugyancsak a központi telephelyhez került. A díjak odaítélését a következőkkel indokolták:
„A vállalat termékspecifikus hardver- és szoftvermegoldásaival sikeresen elérte a fogyasztók vásárlói hűségét és meg is erősítette azt. A műhelyekben lévő diagnosztikai gépek elősegítik a hibaelhárítás gyors és gördülékeny működését. A szervizszerződésekkel és a szezon utáni karbantartásokkal a gépek szezon alatti állásidejének csökkentését szorgalmazzák.” – olvasható a zsűri értékelése.
Polyák Tamás, az AXIÁL Kft. minőségirányítási igazgatója elmondta, hogy az értékelés egyértelmű, a cég a kiváló felszereltségének köszönheti ezt a rangos, nemzetközi elismerést. A kollegák szakmai tudása és tapasztalata, valamint a számos korszerű, színvonalas eszköz és berendezés az, amelyek segítségével kiemelkedünk a hazai és nemzetközi szolgáltatók mezőnyéből. Sok munka eredménye ez és hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy az ügyfelek és az AGRARTECHNIK Service Award bírái is méltányolják az erőfeszítéseket.
Fotók: Molnár Arnold
Forrás: Axiál Kft.