SIKER: a Fendt márkadizájn tervezetében van valami, de kevésbé „élesen” megrajzolt, mint a jelenlegi 1000-es formatervezése (valamint a közelgő 900 Vario generáció esetében)
Nem – a bemutatott tanulmányok nem tekinthetők meg a következő Agritechnica kiállításon. Azt kell mondani: sajnos. Legalábbis a Fendt és a Challenger tervei nagyon ígéretesnek tűnnek – közben meg már 10 évesek. Abban az időben a Porsche Design GmbH az AGCO vállalattól megbízást kapott formatervezési márkaelemzés végzésére.
A cél az volt, hogy az egyedi márkatervezést a párhuzamos platformstratégia ellenére meghatározott lépésekben azonosítsák és biztosítsák. Ez magában foglalja a márka identitásának meghatározását a versenytársakkal való összehasonlításban, az egyes márkák pozicionálását az AGCO konszernben, a történelmi és formatervezési márkaidentitás erősítését, a márkára jellemző kialakítási feltételek meghatározását és még sok mást.