KAMAZ Arctic 8×8 – Szuperterepjáró teherautó orosz módra
Az „Arctic” 8×8 nem a KAMAZ első kísérlete egy szuperterepjáró létrehozására. Az első kísérlet a 6×6-os KAMAZ 6345 volt.
Az „Arctic” 8×8 nem a KAMAZ első kísérlete egy szuperterepjáró létrehozására. Az első kísérlet a 6×6-os KAMAZ 6345 volt.
A Marolf Fahrzeugbau MAN 6×4 átépítése könnyűszerkezetes billenőfelépítményt, nyeregszerkezetet és nagy teljesítményű hidraulikát kapott.
A 4×4-es és 6×6-os Tatra-hoz már nagyon sok felépítmény elérhető a cseh gyártóktól. A 8×8-as szériához is jelentősen bővült a lehetőségek száma.
A fehérorosz MAZ teherautógyár is igyekszik igazodni a piaci versenyhez, ezért bővítette kínálatát mezőgazdasági terményszállító típussal.
Az URAL Next 6×4 tehergépkocsicsalád nagy raktér kapacitású mezőgazdasági terményszállító modellel bővült.
Traktor és teherautó hibrid: a DAF és a Kirovec egy-egy típusának összeépítése tréfás és hatékony.
A korábbi két kisebb Unimog U216 és U218 modell, egy típusba ötvözve folytatja tovább.
Hazánkban is sok Tatra teherautó rója az utakat több mint fél évszázada, de sokan nem gondolnák, hogy a márka immár 170 éves.
Míg néhány évtizede a mezőgazdasági teherautó nagyrészt terepjáró képességben nyújtott többet közúti kivitelű társaitól, addig napjainkra a helyzet sokat változott.
Hannoverben bemutatkozott, az MB Unimog U 530 növelt teherbírású változata.