Letolófelépítményes szerelvény Tatra Phoenixből építve
A Tatra Phoenix teherautók mezőgazdasági felépítménnyel való felszerelésével foglalkozó Parma Servis egy mezőgazdasági szerelvényt épített.
A Tatra Phoenix teherautók mezőgazdasági felépítménnyel való felszerelésével foglalkozó Parma Servis egy mezőgazdasági szerelvényt épített.
A gyártó az új modellt hidraulikusan mozgatható homlokfallal és a Rapid Release rendszer kombinációjával is felszereli.
Németországban növekszik a kereslet az ilyen többcélú járművek iránt, a mezőgazdaság és erdészet területén egyaránt.
Már 25 éve került piacra a Fliegl legnagyobb innovációja: 1998-ban mutatta be letolókocsiját, a Gigantot.
A maximum vontatási sebessége 40 km/h és felárért számtalan kiegészítővel ruházza fel a gyártó az új pótkocsiszériát.
A kilenctagú sorozat rugózott vonórúddal szerelt pótkocsi széria tagjai mérlegrendszerrel is rendelhetők.
Valószínű, hogy még a modellkiadó sem gondolta, hogy ekkora sláger lesz az egykori NDK tehergépkocsi modell.
Az agrár szektor szintén profitálni fog a legkorszerűbb technológiákból.
Ezeket az univerzális Fendt 600 Vario traktorokat szántóföldön, szállítási- és homlokrakodó munkákhoz használják.
A GSV láncos-lehordószerkezetes szecskaszállító pótkocsiscsalád négy különböző raktérfogatban készül.