Átadták az első tridemfutóműves Oehler pótkocsit Magyarországon
A Galgamenti Szövetkezetnél Turán átadásra került az első Oehler TMK 300-as teknős pótkocsi. Magyarországon is egyre többen keresik a teknős, hátra felé billentő kocsikat. […]
A Galgamenti Szövetkezetnél Turán átadásra került az első Oehler TMK 300-as teknős pótkocsi. Magyarországon is egyre többen keresik a teknős, hátra felé billentő kocsikat. […]
A teherjármű fogalmi körébe péntektől nem tartozik bele a mezőgazdasági vontató, továbbá a lassú jármű, és a mezőgazdasági vontatóból, valamint a lassú járműből és az általuk vontatott pótkocsiból […]
A Fliegl push-off rendszerű ADS szervestrágya-szórója szinte semmiben nem hasonlít a hagyományos trágyaszóró munkagépekhez. Míg azoknál a nagy karbantartásigényű kaparólánc, vagy a könnyen megsérülő […]
Bár senkit nem ért meglepetésként, de mégis kiveri biztosítékot sok gazdálkodónál és járműtulajdonosnál a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium régóta lebegtetett tervezetének elfogadása és érvénybe […]
A Fliegl Gigant ASS 299 típusú, Dolly-forgózsámolyos pótkocsi futóműve 10 m hosszú teknő hordozására képes, így térfogata eléri a 46 m3-t. 33 tonnás összsúlya szintén kiemelkedő. A nyerges […]
A letolókocsik már hosszú évek óta biztos helyet foglalnak el a géppiacon, ami egyebek mellett annak is köszönhető, hogy leürítésük alacsony belmagasságú raktárakban is megoldható. További előnyüknek […]
A kilencvenes évek közepétől folyamatosan szorulnak ki a mezőgazdasági munkavégzésből a korábban ezen a területen alkalmazott tehergépjárművek. Évekkel ezelőtt szinte minden gazdaság rendelkezett […]
A németországi Coesfeld-Lettében 1982 óta gyártanak vontatott pótkocsikat. Mint sok más járműgyártó, a KRAMPE is egy kis „kovácsműhelyből”indult el. A szerény induláshoz képest a cég ma már egy […]