Együttműködés a Deutz AG és a TAFE Motors and Tractors között
Az együttműködés lehetőséget ad a DEUTZ-nak arra, hogy bővítse beszállítói körét a rugalmasabb termelés érdekében.
Az együttműködés lehetőséget ad a DEUTZ-nak arra, hogy bővítse beszállítói körét a rugalmasabb termelés érdekében.
A motorgyártók segítenek átalakítani a dízelmotor-környezetet, de a gépgyártók is igazodnak a technológia változásaihoz.
Akár 3600 méter magasan, +60 °C-on, ill. mínusz 40 °C-on is megbízhatóan üzemel a Perkins új, 13 literes dízelmotorja.
A mezőgazdasági gépgyártók is folyamatosan bővítik elektromos gépportfóliójukataz éghajlat-semleges jövő felé haladva.
Az EV ARC rendszer maga állítja elő és tárolja az áramot, amit az elektromos hajtású rakodógépek töltésére biztosít.
A dízelmotor és az üzemanyagtartály helyet ad a villanymotornak, az akksik pedig az első felfüggesztésre vannak szerelve.
A Deutz tavaly augusztus közepén mutatta be első piacra kész hidrogénmotorját, és 2024-ben tervezi szériagyártását.
A németek annyira szeretik a Lada Nivát, hogy még elektromos átalakító készletet is kitaláltak hozzá!