Az MAN-t a Truck Innovation Award 2025 díjjal tüntették ki
Az MAN hTGX 6×2 és 6×4 tengelyes konfigurációkban lesz elérhető, akár 600 kilométeres maximális hatótávval.
Az MAN hTGX 6×2 és 6×4 tengelyes konfigurációkban lesz elérhető, akár 600 kilométeres maximális hatótávval.
Először volt lehetőség összehasonlítva tesztelni az elektromos, hidrogén- és a legmodernebb dízelhajtású teherautókat.
Az új, teljesen elektromos hajtású alváz ideális járműalap a települési és közműszektor feladatainak kielégítésére.
A Toni Maurer GmbH & Co. KG elsőként készített Agro-Truck-ot, amely már rendelkezett borulásvédő ROPS-kerettel.
Ami nem változott, az terepjáró-képessége. Könnyedén megmászik akár 33°-os emelkedőt, gázlómélysége pedig közel 1 méter.
A Marolf Fahrzeugbau MAN 6×4 átépítése könnyűszerkezetes billenőfelépítményt, nyeregszerkezetet és nagy teljesítményű hidraulikát kapott.
A szigorodó emissziós normák miatt vajon a földgázmotorok jelentik majd a jövő erőforrás alternatíváját a mezőgazdaságban?
Az elmúlt idényben leteszteltük, hogy a Claas Jaguar Terra Trac különleges műszaki megoldása beválik-e a zöldterületeken.
A MAN TGS 18.480/4×4 teherautó önmagában sem gyenge teljesítményű, pláne ha még az alváza hátsó részén kiegészül még egy 360 lóerős motorral.