Metalfor 2635 – Megállná a helyét az európai kombájnpiacon is
Az új Metalfor 2635 cséplőrendszere axiálrotoros megoldású, a gép meghajtásáért 5 hengeres Scania dízelmotor felel.
Az új Metalfor 2635 cséplőrendszere axiálrotoros megoldású, a gép meghajtásáért 5 hengeres Scania dízelmotor felel.
Az amerikai piaci elvárások és igények, illetve az ottani termesztési körülmények messze mások, mint az európai kontinensen.
A hagyományos kombájn járószerkezet helyett két kormányzott, mechanikus hajtású traktortengelyre támaszkodott a kombájn.
A fülketervezés, -készítés és -gyártás, illetve adaptálás mellett a traktorfelújítás is a szolgáltatásuk részét képezi.
Fokozott stabilitás és nagyobb tapadás a domboldalon megbízható választássá teszi a kihívásokkal teli terepen.
Az Argentin Köztársaság Autókereskedőinek Szövetsége által közzétett forgalomba állítási adatok nem biztatóak.
Az eladások csökkenése – amely a 2021-es eladási csúcs után több mint két éve tart – minden fő géptípust érintett.
Az összes Schumacher emelőt egy kézzel felszerelhetjük, és körülbelül 14 másodpercet vesz igénybe öt emelő felszerelése.
A speciális eszközhordozó, a NEXCO cséplőmodullal kombinálva hatékony és nagy teljesítményű kombájnná válik.
Egyedül az összkerékmeghajtású erőgépek értékesítése emelkedett, nagyon szerény, néhány százalékos mértékben.