Kombájnfejlesztési irányok
Az arató-cséplőgépek meghajtását, járószerkezetét, technológiáját a felhasználói igények minél tökéletesebb kielégítése céljából a konstruktőrök és gyártók folyamatosan fejlesztik.
Az arató-cséplőgépek meghajtását, járószerkezetét, technológiáját a felhasználói igények minél tökéletesebb kielégítése céljából a konstruktőrök és gyártók folyamatosan fejlesztik.
A gumihevederes traktor nagyobb felfekvőfelülete révén a gumikerekeshez képest nagyobb vonóerő-kifejtésre képes. De mit tud még?
A gumihevederes rendszerek kínálata évről évre bővül, már önjáró permetezőre és vetőgépre is szerelhető utólag.
A Claas a 2020‑as modellévben először alkalmaz gumihevederes járószerkezetet a nagy Xerion traktorokon.
Hajtott lengőhimbás, tandem futóművel eddig csak építő ipari és erdészeti gépeken találkozhattunk, de már van kombájnokra szerelhető is.
A lehető legnagyobb gumiabroncsokhoz viszonyítva a felfekvő felület 25 százalékkal nő.
A Cultro TC modellel a jövőben a Horsch először kínál tandem késes hengereket.
A 2017-es, Terra Trac járószerkezetes Claas Axion 900 koncepció mára sorozatgyártásra alkalmas modellé érett.
A silószállító járműveknek könnyűnek kell lenniük és nagy hasznos terhelhetőséggel kell rendelkezniük.
Összefoglalónkban a max. 18 rotoros és 20 m munkaszélességű rotoros rendterítők legfontosabb gyártóiról adunk áttekintést.