Hódgép Bóra 8 – Az első hevederes lehordószerkezetű, hazai műtrágyaszóró
Megszületése jó alapot adott szintén „Bóra” szérianéven egy új vontatott műtrágyaszóró család kifejlesztésére.
Megszületése jó alapot adott szintén „Bóra” szérianéven egy új vontatott műtrágyaszóró család kifejlesztésére.
A Lomma Sachsen GmbH HW 80-as felépítménye 8,2 tonna hasznos terhelésű, háromféle oldalfalmagassággal.
Egy- és kéttengelyes, három irányba billenthető, és billenőteknős változatban – összesen 10 modell érhető el.
A Panav PS pótkocsik kettő-, illetve háromtengelyes, billenőplatós, forgózsámolyos vontatású modellek jelenleg is elérhetők.
A 70-es évek legelejétől hazai gyártásóból, merőben új konstrukciókkal bővült a mezőgazdasági pótkocsi állomány.
A letoló ürítési rendszerű LionPower pótkocsi felépítményét használták fel és adaptálták Tatra Phoenix tehergépkocsira.
A Pronar T700M-1 elődjével szemben már három irányba billent és magasítókkal 35 köbméteres raktérfogatú.
A Marolf Fahrzeugbau MAN 6×4 átépítése könnyűszerkezetes billenőfelépítményt, nyeregszerkezetet és nagy teljesítményű hidraulikát kapott.
A hidraulikus hajtású felépítmény-hordozó, két hidraulikusan vezérelt kormányzott tengellyel, és hidrosztatikusan hajtott kerekekkel rendelkezik.
A 4×4-es és 6×6-os Tatra-hoz már nagyon sok felépítmény elérhető a cseh gyártóktól. A 8×8-as szériához is jelentősen bővült a lehetőségek száma.