Metalfor 2635 – Megállná a helyét az európai kombájnpiacon is
Az új Metalfor 2635 cséplőrendszere axiálrotoros megoldású, a gép meghajtásáért 5 hengeres Scania dízelmotor felel.
Az új Metalfor 2635 cséplőrendszere axiálrotoros megoldású, a gép meghajtásáért 5 hengeres Scania dízelmotor felel.
Az ikerkerék felfüggesztés himba rendszerű, lengőtengelyes, így keresztirányban külön követik a talaj egyenetlenséget.
Az amerikai piaci elvárások és igények, illetve az ottani termesztési körülmények messze mások, mint az európai kontinensen.
A hagyományos kombájn járószerkezet helyett két kormányzott, mechanikus hajtású traktortengelyre támaszkodott a kombájn.
Az összes Schumacher emelőt egy kézzel felszerelhetjük, és körülbelül 14 másodpercet vesz igénybe öt emelő felszerelése.
A speciális eszközhordozó, a NEXCO cséplőmodullal kombinálva hatékony és nagy teljesítményű kombájnná válik.
A nagy terhet szállító, nagyméretű járművek lassabban közlekednek, így fokozódik közelükben a baleseti kockázat.
A Katasztrófavédelem évente közre adja a tudnivalókat, amelyeket a tűzmegelőzés érdekében be kell tartani aratáskor.
A munkagépek a közutakon lassan haladnak, ezért feltorlódhat mögöttük a forgalom, óvatosan előzzük meg őket.