Toldi 14 – Több évtizeddel megelőzte korát
Napjaink kínálatát ismerve a pótkocsi konstrukciós megoldásai nem feltűnők, de 50 éve még merőben szokatlan számított.
Napjaink kínálatát ismerve a pótkocsi konstrukciós megoldásai nem feltűnők, de 50 éve még merőben szokatlan számított.
A 70-es évektől, a kombájnok tesztelésére a hazai mezőgazdaság amerikai mintájú termelésszerkezete optimális körülményeket nyújtott.
A Kraus K101 amerikai műtrágyaszóró felépítmény kipróbálása adta az ötletet a Tornádó 11 megszületéséhez.
Az első MB Trac már a premieren akkora sikert aratott, hogy mintegy 350 megrendelést vettek fel rá.
A 70-es évek legelejétől hazai gyártásóból, merőben új konstrukciókkal bővült a mezőgazdasági pótkocsi állomány.
A mezőgazdaság egyre fokozódó gépigényén felbuzdulva sok nagyüzem ipari melléküzemága váltott a gépgyártásra.
A 80-as években a hazai géppiac legdrágább gépeinek számítottak a brit Shelbourne-Reynolds zöldborsókombájnjai.
A 70-es évek végén jelent meg az új, szovjet trágyaszórási technológia, amit később magyar gépekkel tökéletesítettünk.
1975-ben mutatkozott be az első Mengele önjáró szecskázó, amelyet 4 évtizedes gyártástörténet követett.
A Mezőgazdasági Gépkísérleti Intézet követte a mezőgazdasági termelés fejlődéséből adódó növekvő igényeket.