Cserefelépítményes rendszer hazai tehergépkocsin
Kedvezően alakult a különböző felépítményekkel üzemeltetett Csepel D750 fajlagos fogyasztása és kihasználtsága.
Kedvezően alakult a különböző felépítményekkel üzemeltetett Csepel D750 fajlagos fogyasztása és kihasználtsága.
1981-ben, még az aratás előtt született meg a gondolat, hogy építenek püspökladányiak egy bálagyűjtő kocsit.
Nyugodt szívvel mondható, hogy a Hamster Major/UTB-3 örökre beírta magát a hazai mezőgazdaságigép-gyártás történetébe.
Hazai mezőgépiparunk fénykorában, a 70-es közepén bemutatták az első hazai fejlesztésű csavarszivattyús tartálykocsit.
Szekszárdi Mezőgép, a Mezőgépfejlesztő Intézettel együtt nekilátott az adapteres, osztott gépsor fejlesztéséhez.
Az Agrováz 5T alváz a műtrágyaszóró-felépítménnyel alkalmazva hamar népszerű lett.
Három projekt, amely nem került gyártásra, de a velük szerzett tapasztalat további fejlesztésekhez adott műszaki alapot.
A gépvizsgálatokat az MGI-ben, részletesen kidolgozott házi szabványok előírásai, kidolgozott tematika szerint végezték.
A mezőgazdasági gépbemutatók sztárja lett az újragyártott, gőzhajtású óriástraktor.
Az első mezőgazdaságban alkalmazott Unimog járművek közel ötven éve álltak munkába két gazdaságban.