Rivian R1T – Megindult a sorozatgyártás
Az alumíniumból, acélból és szénszálas kompozitokból készülő Rivian R1T szériaváltozatát 4 elektromos motorral szerelik.
Az alumíniumból, acélból és szénszálas kompozitokból készülő Rivian R1T szériaváltozatát 4 elektromos motorral szerelik.
Belül minden maradt olyan kényelmi szintű és felszereltségű, mint a SUV-ban, csak a zárt csomagteret kell elfelejteni.
Az F150 Rattlert nehéz terepen is ütőképesebb alapkivitelű társainál, de sajnos egyelőre csak Észak-Amerikában kapható.
A dízel-erőforráskínálat csúcsa az AJ V6 biturbós motor lesz, amely a Wildtrak felszereltséghez lesz elérhető.
A GMC Canyon AT4 terepezni vágyó tulajdonosainak akkor sem kell lemondani a kényelemről, amikor elhagyják az aszfaltot.
Az észak-amerikai piacon Trailhawknak keresztelt Cherokee X kizárólag összkerekes hajtáslánccal kapható.
Növelték az U435 és U535 teljesítményét, illetve az új automatizált kézi sebességváltót is a nagyobb teljesítményre tervezték.
Ami nem változott, az terepjáró-képessége. Könnyedén megmászik akár 33°-os emelkedőt, gázlómélysége pedig közel 1 méter.
A Polaris Ranger XP Kinetic UTV változatot egy 10 LE/190 Nm teljesítményű elektromos motor hajtja meg.
A Volkswagen és a Ford együttműködési megállapodást írt alá, ami lehetővé teszi, hogy megosszák a haszongépjárműveket.