Toyota Hilux GR Sport II – megérkezett a legkeményebb Hilux

Írta: GÉPmax-2025/IV. lapszám cikke - 2025 augusztus 26.

A Toyota Hilux GR Sport II a modellcsalád új csúcsverziója, amely Dakar-győztes versenytapasztalatra épít.

A 2,8 literes, 204 lóerős turbódízel motor 500 Nm nyomatékkal és 6 fokozatú automata váltóval párosul, miközben a futóművet új, 46 mm-es monotube lengéscsillapítók, szélesebb nyomtáv (elöl +135 mm, hátul+155 mm) és 323 mm-es hasmagasság jellemzi. A megközelítési szög 30 fokra nőtt, az új kerékfelfüggesztés és az átdolgozott hátsó tengely stabilabb, pontosabb irányíthatóságot biztosít.

A fekete színvilágú, sportüléses utastérben alumínium pedálok és váltófülek fokozzák a vezetési élményt, míg az aerodinamikát új légfüggönyrendszer javítja. A Toyota Smart Connect+ multimédiás rendszer felhőalapú navigációval, Apple CarPlay® és Android Auto® csatlakozással is rendelkezik. (Fotó: newsroom.toyota.eu)

Farkas Imre


GÉPmax Tudástár: Toyota Hilux GR Sport II – A Toyota Hilux csúcsverziója, amely a Dakar-ralikon szerzett tapasztalatokra épít. A 2,8 literes, 204 lóerős turbódízel motor 500 Nm nyomatékot ad le, amit 6 fokozatú automata váltó továbbít. Az új futómű 46 mm-es monotube lengéscsillapítókkal, szélesített nyomtávval (+135 mm elöl, +155 mm hátul) és 323 mm-es hasmagassággal érkezik. A megközelítési szög 30 fokra nőtt, az átdolgozott hátsó tengely és kerékfelfüggesztés pedig pontosabb irányítást biztosít. Az utastér sportülésekkel, alumínium pedálokkal és modern multimédiás rendszerrel teszi teljessé a prémium terepjáró-élményt.

GÉPmax
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.