Tranzit tartály az eltérő kapacitások áthidalására
A Vale Grain GiantTM tranzit átrakókocsi nem mindennapi méretekkel bír, tartálykapacitás és áttöltési sebesség tekintetében sem.
A Vale Grain GiantTM tranzit átrakókocsi nem mindennapi méretekkel bír, tartálykapacitás és áttöltési sebesség tekintetében sem.
A 4×4-es és 6×6-os Tatra-hoz már nagyon sok felépítmény elérhető a cseh gyártóktól. A 8×8-as szériához is jelentősen bővült a lehetőségek száma.
Az URAL Next 6×4 tehergépkocsicsalád nagy raktér kapacitású mezőgazdasági terményszállító modellel bővült.
A korábbi két kisebb Unimog U216 és U218 modell, egy típusba ötvözve folytatja tovább.
Hazánkban is sok Tatra teherautó rója az utakat több mint fél évszázada, de sokan nem gondolnák, hogy a márka immár 170 éves.
Míg néhány évtizede a mezőgazdasági teherautó nagyrészt terepjáró képességben nyújtott többet közúti kivitelű társaitól, addig napjainkra a helyzet sokat változott.
A MAN TGS 18.480/4×4 teherautó önmagában sem gyenge teljesítményű, pláne ha még az alváza hátsó részén kiegészül még egy 360 lóerős motorral.
A tehergépkocsik speciális felhasználásra történő átalakításáról híres Paul Nutzfahrzeuge GmbH újabb mezőgazdasági teherautót mutatott be.
Átrendezve és megváltoztatott elnevezésekkel immár a második generációval jelentkezik az Unimog-eszközhordozók 2000-ben bevezetett gyártási sorozata. Az U 216 és az U 218 induló modellek, valamint az […]
A közelmúltban bemutatott új Tatra Phoenix tehergépkocsi a Tatra és a DAF nemrégiben létrejött együttműködésének első eredménye. A modernizált, egyedülálló TATRA PHOENIX, új alvázzal, osztóművel és […]