Metszés, gépesítés, fagyvédelem a gyümölcsösökben– Szakmai nap Csobádon
A jó gyakorlatok, bevált módszerek ismertetése kedvező fogadtatásra talált, és sok kérdést indukált a jelenlévők soraiból.
A jó gyakorlatok, bevált módszerek ismertetése kedvező fogadtatásra talált, és sok kérdést indukált a jelenlévők soraiból.
Annyira rossz a helyzet Európában, a mezőgazdasági szektorban, hogy a francia SIMA szakvásárt sem rendezik meg idén.
A tavasz meghatározó agrárgazdasági eseménye – 2024. március 19. Helyszín: Kecskemét, Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont Kiemelt témák Mi lesz a program? 🌿 I. szekció: Hogyan juthatunk agrártámogatásokhoz 2024-ben? 🌿 II. szekció: Vidékfejlesztés, agrárfinanszírozás: nagy lehetőségek 🌿 III/A szekció: Állattenyésztés, takarmányozás: kulcs a versenyképességhez 🌿 III/B szekció: Szántóföldi növénytermelés: profitra várva…
Az innováció és a fenntarthatóság jegyében felsorakoztatott megoldásokkal várta a látogatókat a KITE Zrt.
Három hét alatt, több mint ezer regisztrációból mintegy 700-at az olasz cégek, mintegy 300-at pedig a külföldi gyártók.
A január 24-én kezdődő négy napos AGROmashEXPO és AgrárgépShow kiállítást ezúttal is számos szakmai program kíséri.
Agritechnica: Több mint 300 szakmai rendezvényen mintegy 400 szakértő adott választ a jövő számos kérdésére.
Az AGROmashEXPO és AgrárgépShow 2024-ben a rendkívüli érdeklődésre való teintettel 8 pavilonban kerül megrendezésre, így látogatóinkat hatalmas kínálat várja majd a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központ területén. 2024-ben január 24-27. között újra várja a hazai agrárcégek legjavát az AGROmashEXPO és AgrárgépShow!
A nemzetközi agrárgépipari- és technológiai kiállítást 2023. november 12-18. között rendezik meg Hannoverben. A világ legnagyobb agrárgépipari- és technológiai kiállításán a szervezők számos helyszíni és digitális platformon futó programmal várják a szakmabelieket és az érdeklődőket. Az Agritechnica szervezője, a DLG (Német Mezőgazdasági Társaság) mintegy 2.600 kiállítót vár több mint 50 országból.
Az innovatív kommunikációs stratégia célja, hogy formabontó kommunikációval széles körben elérje a pályaválasztás előtt álló fiatalokat.