A Vredestein aranyfokozatot nyert el az AutoVision média-díjátadón

A Vredestein Live the Land kampánya arany minősítést szerzett a 2019. szeptember 15-én megrendezett AutoVision eseményen. A nagy horderejű nemzetközi autóipari film- és multimédiás fesztiválnak kétévente ad otthont Németországban Frankfurt városa, a díjátadó ceremóniának pedig ezen belül a Nemzetközi Autószalon (IAA), amely a személygépjármű-ipart tekintve a világ egyik legnagyobb és legmeghatározóbb eseménye.

Az AutoVision egy kétévente megrendezett nemzetközi fesztivál, amely a járműiparral kapcsolatos vállalati reklámokat, weboldalakat, televíziós műsorokat és filmeket, valamint multimédiás és interaktív produktumokat mutat be és méltányol. A független nemzetközi zsűri film- és multimédia-producerekből, reklámszakértőkből és marketingszakemberekből, illetve média-képviselőkből áll.

A Vredestein a „Termékfilmek: Beszállítók (Digitális asszisztensek, Üzemanyagok, Gumiabroncsok stb.)” kategóriában kapott díjat, mégpedig a Live the Land kampány filmrészletéért. A kampány középpontjában a gazdálkodó életmód elismerése és a vállalat mezőgazdasági gumiabroncs-kínálatának népszerűsítése áll. A videót az amszterdami székhelyű, díjnyertes Sounds Like Film stúdió készítette a gazdálkodók őszinte megbecsülésének jeleként, mely keretében a termőfölddel való kapcsolatukat és a mindennapi kemény munkájukat mutatja be.

A videó érzelmekkel telien és büszkén mutatja be egy gazda szemszögéből a vidéki életet. A mozihatású részletek emellett négy évszakban, látványosan szemléltetik a tájat, a gazdák minden nap élvezettel végzett munkáját, valamint a generációkon átívelő családi kötelékeket. A videoklip közel egy évig készült: kilenc hónapnyi felvételt ölel fel – beleértve a kora reggeleket és a késő estéket is – annak érdekében, hogy minden jelenethez tökéletes fény párosuljon, és bepillantást engedjenek a gazdaság különböző típusú tevékenységeibe.

Íme a film:

no