fbpx

Kettős elismerés az Axiál márkának

Írta: Szerkesztőség - 2012 február 15.

Az Axiál Kft. 2011-ben megkapta a kitüntető Magyar Brands és Business Superbrands címet, utóbbit immár másodszor.
Az előzővel párhuzamosan 2011-ben negyedik alkalommal ült össze a 15 tagú, független szakemberekből álló zsűri, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy az Axiál Kft. megkapja a Business Superbrands elismerést.
A Magyarországon hét éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.
2011-ben másodszor tették külön mérlegre a magyar márkákat a Superbrands bírálói. Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló Superbrands Bizottság szubjektív döntése (megbecsülés, identitás, ismertség) alapján az Axiál igazi magyar márkának számít, és kiérdemelte a Magyar Brands elismerést. Minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték arra, hogy a TOP 80 üzleti márka egyike legyen.

 
CÍMKÉK axiál